AZAM 2017



AZAM 2017

agak ketinggalan,,aku dah taip sebelum tahun baru lagi sekarang baru ada masa nak letak kat sini tapi takpa tak terlewat lagi baru hari ke-5 tahun baru kan hihi..

Wahh kalau on fb kemain lagi pakat dok post azam tahun baru. Kebanyakkan azam dorang nak kahwin tapi tak kisahlah tu hak masing-masing nak bertunang,kawin..Macam dorang aku pun ada azam 2017 haha..tapi bab kawin tu mohon ke azam tahun 2020 ewah meriah sikit pilih majlis 2.2.2020 atau 20.2.2020 haha adik aku gelak tahap guling-guling je dengan azam aku tahun 2020.
Aku nak list sikit-sikit azam aku tahun 2017..yelah sekadar nak kongsi je haha..mereng betul aku..


1.       CARI KERJA DAN BEKERJA OK
Dah lama betul aku berehat kat rumah sambil bina badan kah3 so tibalah masanya aku cari kerja. Yelah boleh jugak tutup mulut makcik-makcik kepoh yang asyik tanya aku pasal kerja je kadang-kadang bosan jugak aku. Tapi sebagai gadis berusia bakal berusia pertengahan 20-an ofkoz lah aku dah segan nak minta duit bapak aku dan melantak free je so tibalah aku cari makan sendiri haha..

2.       BAYAR HUTANG
Wajiblah bayar hutang PTPTN aku, Yelah aku pun sedar masa sign surat PTPTN tu nama penuhnya PINJAMAN bukan bagi free..ok2 nanti aku bayar dengan kadar segera..

3.       KUMPUL MODAL
Mulanya aku meniaga sekadar nak hilangkan bosan bila dah minat aku dah tak sampai hati nak stop niaga. So, Aku tetap nak terskan bisnes walaupun dah kerja target aku nak jadi STOKIS produk-produk aku jual.,lagipun sambutan amatlah baik di hati cust,paling best aku dah ada customer setia,depa sipa warning lagi jangan benti meniaga walaupun aku ada kat mana-mana ceruk bila bekerja nanti.
produk terbaru lipscrub aku jual.
(ministokislipscrubyemilip)

agentsahcoffeescrubykaffrian,moisturizergelulfaabeauty,moisturizer aloe vera spf50

4.       CARI PELUANG BISNES
Tak kan selamanya nak jual produk orang jadi aku plan nak cari peluang perniagaan. Maybe peluangan bisnes makanan..tapi jual produk kecantikkan tu tetap teruskan.

5.       MENJADI LEBIH BAIK
Yelah aku akui aku ni bukanlah perfect..banyak kekurangan semoga dapat baiki diri dan ibadah aku ni..
Itu je azam aku tahun 2017..tak mo list panjang2 nanti aku lupa haha..

You Might Also Like

0 comments