RINDU BERBLOG

Wahh dah berhabuk blog aku, nasib tak jadi sarang labah-labah. Ok sekarang aku nak aktif berblog balik sebab selama ni ada kekangan masa sikit..selain tu sebab template blog aku buruk! haha kalau aku pun tak bersemangat apatah lagi nak menaip..sekarang aku dah tukar template lawa-lawa.Semangat menaip dah berkobar-kobar balik. Hangpa jangan ikut perangai aku tau sebab aku ni boleh tahan tahap malas menaip..haha..ok bagi yang bertanya pasal produk coffee scrub esok yati update entry pasal review produk-produk organik yang yati guna DAN lepas dapat hasil positif yati pun jual haha semestinya produk organik yang bestt dan terbaik..Esok review bukan dari segi ambil dari testimoni semata-mata ya tapi dari pengalaman yati guna coffee scrub,sabun kopi dan MOISTURIZER ALOE VERA SPF50

kalau takut stok coffee scrub habis hagpa nak segera bolehlah wassap yati 019-4518150..SET COMBO PUN ADA..esoklah yati menaip dengan penuh kerajinan haha..gud nite rakan-rakan blog semua.. rindu korang.. rindu nak join giveaway..kalau bahasa aku salah abaikan je sb otak aku pun dah bleerrr mengantok tahap cipan dah nii..satu je nak habaq isnin malam haritu aku tak nampak supermoon..terpaksalah tunggu 18 tahun lagi,,dah tua aku masa tu kalau hidup lagilah. aku rasa aku  tak ada cucu lagi hahhaha

RINDU BERBLOG

You Might Also Like

0 comments