PENING MENCARI TEMPLATE BLOG YANG COMEL TAPI SEO FRIENDLY


hhh

Dah berhari-hari aku tak update entri baru walaupun blog aku ni agak sendu tapi kenalah rajin hoho. Asalnya memang nak menaip tapi itulah masa sangat jelos asal dah plan nak menaip kat blog ni mesti ada je agenda lain. Lagi satu aku tak berapa semangat nak menaip sebab template blog aku ni kosong je. Aku jenis manusia tak boleh tengok benda kosong apalagi aku pun rasa kosong je tak semangat.  Koleksi tudung bawal dan shawl aku takda yang plain semua bercorak,Dah 2..3 hari jugaklah aku dok godek-godek cari template yang sesuai. Memang banyak je template blog yang free dan comel-comel belaka tapi aku nak cari template blog yang SEO FRIENDLY..template mesra seo gitu..

TEMPLATE SEO
GOOYAABI TEMPLATES PILIHAN HATI SEBAB GOOYAABI SEDIAKAN RESPONSIVE DAN SEO TEMPLATE


Tapi kebanyakkan template blog yang mesra seo dan responsive tak berapa comel..putih je background template pon tak adalah cantik. Ada jugak template cantik-cantik..ala-ala buku diari,ala-ala love,ala-ala princess gitu tapi tak mesra lah pulak.
Mesti ada yang tertanya-tanya apelah minah ni bebelkan? SEO? RESPONSIVE? Gunalah jelah template kat blogger.com..kan dah ada..aku memang suka template yang dah disediakan di blogger.com tapi asal aku bukak fon je mesti naik perkataan ini: A description for this result is not available because of this site’s robots.txt (aku rasa masalah robot kot)..destop ok je.

Pastu aku pun buatlah apa yang patut sampai aku tak tahu aku buat apa.walaupun aku dah edit supaya template  blog aku jadi mesra SEO yag melibat kod-kod di edit html (aku agak fobia kod-kod ,tersilap langkah jenuh nak cari). Aku bukanlah pakar bab-bab blog nak cerita lebih-lebih. Senang cerita korang baca link aku bagi dari blog Sifu terunggul blogspot, Hasrul Hassan. Ramai orang jadikan blog Hasrul Hassan sebagai rujukan bab blog termasuklah aku.



Lagi satu template mesra seo ini buatkan blog aku tetap ada pengunjung walaupun aku jarang blogwalking (ikut hari rajin biasanya blogwalking malam-malam je) dan tulis entri baru walaupun trafik tak kencang iyelah entri aku pun ciput je.. (nampak sungguh tahap malas dan kesibukkan haha).orang search keyword pun menunjukkan peningkatan. Template SEO FRIENDLY sangatlah bagus. Korang tengok sekarang ni template baru aku yang designnya dari Arlina design. Harap aku nak design-design memang kelautlah...

                                                              
                                                               TEMPLATE BLOGGER.COM..
                        Aku dah edit supaya mesra SEO sebelum edit 60 lebih gitu..

 
blog dengan template SEO..ok..tak cukup 100%
cara cek SEO:


*sorry kalau ada typo sebab menaip sambil menguap sopan dan mengantok tahap nak koma..maaf andai ada salah silap.



You Might Also Like

1 comments